Działacze Włókniarza zapowiedzieli na czwartek podpisanie umowy z nowym sponsorem tytularnym. Na uroczystość w siedzibie klubu zaproszono dziennikarzy, a po ich przybyciu okazało się, że tym sponsorem miał zostać Jurajski Dom Brokerski. Jednak na dwie godziny przed spotkaniem zmienił on wcześniej uzgodnione warunki, zmniejszając kilkakrotnie swoje zaangażowanie finansowe, które w tej sytuacji prezes Włókniarza Paweł Mizgalski uznał za "uwłaczające". Ostatecznie umowę podpisano, ale kilkadziesiąt minut później niż planowano i... z innym partnerem. Nowym sponsorem tytularnym Włókniarza została znana częstochowska firma z branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej - Dospel, którą reprezentował jej prezes Sebastian Myśliwiec. Włókniarz prowadzi obecnie konsultacje prawne mające na celu pokrycie przez Jurajski Dom Brokerski kosztów poniesionych w związku z umieszczeniem logo tej firmy na kevlarach zawodników i biletach na pierwszy mecz Włókniarza przed własną publicznością.