W publikacji "Auto Motor Sport" wskazano przede wszystkim na nieregulaminową końcówkę umieszczoną na rurze wydechowej, co kłóci się z zakazem stosowania dodatkowych elementów aerodynamicznych na powłoce nadwozia. Poza Ferrari bolidy wszystkich teamów miały rurę schowaną pod karoserią, a tylko w F60 wychodzi ona na zewnątrz. Jednocześnie dziennikarze przyznają, że usunięcie tej usterki nie powinno technikom sprawić większych problemów, ale podkreślają też, że w przeszłości Ferrari wielokrotnie próbowało znaleźć furtki obchodzące regulamin. Podejrzewają więc, że rura wydechowa to nie jest jedyny kontrowersyjny element nowego bolidu, bowiem podczas pierwszych jazd testowych na torze w Maranello pojawiły się problemy z funkcjonowaniem przedniego skrzydła oraz nadsterownością pojazdu. Włoski team w ubiegłym sezonie triumfował w rywalizacji o mistrzostwo świata wśród konstruktorów, natomiast jego kierowcy - Brazylijczyk Felipe Massa i Fin Kimi Raeikkoenen zostali sklasyfikowani odpowiednio na drugim i trzecim miejscu.