Śląsk Wrocław. Człowiek, który w ponad dwa lata po przejęciu jednego z najbardziej utytułowanych klubów koszykarskich w Polsce, ostatecznie wycofał go z rozgrywek koszykarskiej ekstraklasy jesienią 2008. - Wyniki głosowania zdominowała koszykówka. Blisko połowa osób, które oddały swoje głosy wyraziła dezaprobatę wobec tego, co w ostatnim roku zdarzyło się wokół tej dyscypliny w Polsce. W 2008 roku zanotowaliśmy upadek jednego z najbardziej znanych polskich klubów koszykarskich, a o promocji Mistrzostw Europy w koszykówce mężczyzn, które w 2009 roku odbędą się w Polsce, nawet trudno jest dyskutować, bo nadal nie ma o czym. Przed rokiem, koszykówka zajęła drugie miejsce w głosowaniu na Antynagrody. Pomimo negatywnego kontekstu świadczy to jednak o tym, że ciągle interesujemy się tą dyscypliną sportową w Polsce. Mam nadzieję, że dzięki temu zainteresowaniu i mądrym decyzjom polska koszykówka doczeka się w końcu lepszych czasów" - mówi Michał Szustak, jeden z założycieli portalu. Redakcja portalu MarketingSportowy.pl już po raz drugi zaproponowała osobom zainteresowanym marketingiem sportowym głosowanie na wpadki marketingu sportowego mijającego roku. W tym roku w głosowaniu wzięło udział ponad 600 użytkowników portalu. Portal MarketingSportowy.pl. uruchomiono w maju 2006 Portal nie został "zamknięty w więzach" komercyjnej spółki, której celem byłoby generowanie przychodu. Dzięki temu działa niezależnie od sponsorów, właścicieli i "działaczy" sportowych. Obecnie w portalu zarejestrowanych jest ponad 1.700 osób zainteresowanych marketingiem sportowym.